POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Köttsår..

Kategori: Allmänt

Jag har än så länge denna dag gjort allt för att undvika skolböcker...

Startade med att starta två tvättmaskiner klockan sju för att sedan somna om två timmar till.

Har därefter försökt äta frukost, tvättat mer, undersökt mitt köttsår på tån, kollat på Friends, försökt att boka tågbiljetter till nästa helg. Hem kommer jag billigt, men tillbaka står det att det finns biljetter, och sedan att det inte finns det. Så jag bokade en väg så får vi hoppas på det bästa när jag ska tillbaka till Skövde..

Jag har surfat runt på bloggar, sjungit glee, spelat mahjong och lyckats borsta tänderna. Jag har diskat och överväger nu starkt att starta tv-spelet. Jag är så sjukt opeppad att läsa om neuroner och nerver, på engelska. Kanske tar ett annat kapitel istället, men jag tvivlar starkt på det!

Köttsåret förresten.  I onsdags var det ju som vanligt glee-kväll hos Nina. Lisa följde med och under kvällen var jag ganska klumpig. Jag hade under dagen redan slagit sönder porslin i min lägenhet, jag tappade allt. Hormoner ur balans? Hur som helst så lyckades jag sparka in högerfoten i ett bordsben och smärtan satt i alldeles för länge. Mycket längre än normalt. Upptäckte således igår när jag satte på mig strumpor att jag faktiskt sparkat hål på ovansidan av tån och har ett litet, men ack så existerande köttsår på en av de tre tår jag slog i. Jag har alldeles för mycket muskler. Hur hårt sparkar man in i ett bord för att det ska bli ett öppet sår liksom?

Måste genast sluta träna...

Tänkte visa er en bild, men tå/fotbilder blir ganska nasty så jag låter bli....
Istället får ni här en random bild på en neuron som jag vid det här laget borde kunna allt om, men inte kan...






LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: