POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Igår

Kategori: Allmänt

Igår hade jag alldeles för mycket att göra. Var i skolan från halv nio till tre. När jag kom hem tog jag en snabb löptur medan solen gick ner och därefter blev det styrketräning. Lagade snabbare än snabbast mat och begav mig sedan till Lisa för pluggkväll. Det var inte så roligt plugg tyvärr, men däremot riktigt nödvändigt...

Var hemma åtta igen efter en power walk till Maxi då min frukost var slut. Då slog jag mig ner framför TVn för att skåda det fantastiska "Ung & Bortskämd"


Bild från SVT

Curlingbarn när de är som mest bortskämda. Jag tycker programmet var rent skrämmande. Föräldrar som tror att det är bra att barnen får göra som de vill. Malakas, på ren grekiska!

Det här är helt klart min nya måndagsunderhållning...



LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: