POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Hyper

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft en fullkomligt skruvad dag i skolan. Har varit på mitt absolut bästa, övertrötta, hyper- och spexhumör och mina gruppkollegor och diverse klasskompisar har hakat på. Det har blivit mängder med skratt...

Ikväll blir det tydligen någon slags spontan tjejkväll hos min klasskompis tillika korridorgranne Anki. Enligt ryktet ska det drickas alkohol, vilket jag hellre spar till imorgon. Men imorgon är vi lediga så varför inte?

Imorgon kväll ska vi laga mat hos Nina, dricka mängder utav alkohol för att sedan vandra de 50 meterna till kåren. Det kommer förhoppningsvis bli en natt vi sent ska glömma!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: