POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Hej Väderguden!

Kategori: Allmänt

Jag heter Hanna och bor i Skövde. Jag har inte bott speciellt sammanhängande  i Sverige under de senaste fyra och ett halvt åren. Under denna tid har jag många gånger längtat efter snö och kyla, detta skulle jag nu vilja ta tillbaka. Det har snöat i Skövde i en vecka nu, och det räcker faktiskt. Den snöstorm du satt igång idag med 30 centimeter nysnö är verkligen i värsta laget.

Jag är bara tacksam att jag idag inte äger en villa eller hund. Jag gick bara ut för att fotografera och det var helt klart dagens träningspass.


Det är lite för mycket snö för min smak, framförallt när det bara är november!


Mig veterligen räcker de här elskåpen mig till höften ungefär.


Tur att jag inhandlade ett par termobyxor igår.

Du kanske kan stänga av snökanonen nu?

Tack på förhand!


LOVE / H

Kommentarer

  • Annely säger:

    *trycker på den osynliga "Gilla" knappen*

    2010-11-28 | 17:25:28

Kommentera inlägget här: