POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Gleeafton

Kategori: Allmänt

Sedan måndagen har livet sakta men säkert rört sig uppåt igen. Igår var väl inte heller någon direkt toppdag, men allt gick i alla fall inte rakt emot mig...

Idag startade dagen med ett sjukt uppmuntrande sms. Har suttit med grupparbete i psykologi hela dagen och humöret steg ytterligare då Anna hade med sig fika till alla. Det fjärde F:et är viktigt kan vi konstatera...
Att arbetet dessutom går framåt är ju alltid ett plus...

Ikväll ska jag på ett möte hos SHS för att stötta Nina och därefter blir det glee. Glee gör livet bättre. Tänk om livet bara var mer som en enda lång musikal.



Idag kommer mina föräldrar hem, skönt tycker jag för jag saknar dem. Inte för att jag träffar dem speciellt ofta i vilket fall som helst, men telefonkontakt är underbart.

För övrigt har jag storslagna planer på att somna extremt tidigt ikväll...Good luck!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: