POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

.

Kategori: Allmänt

All energi rann plötsligt av mig. Jag har varit superpigg hela dagen och nu gick musten bara ur mig. Det kanske beror på att det fortfarande snöar. Jag har nästan tappat räkningen på hur länge det faktiskt pågått. Jag minns inte om det startade i söndags eller måndags, jag vet bara att det är minst en halvmeter snö och fem minusgrader. Jag som trodde jag flyttade till södra Sverige, ack vad fel man kan ha..

Jag borde öppna psykologiboken, men jag tror att jag låter bli. Jag tror att jag kokar te istället och tar en filmkväll blandat med CSI. Och känner jag mig nere finns ju alltid chockladkakan från igår kvar...

Imorgon är jag ledig, då blir det plugg, tvätt och städning innan päronen anländer på kvällen...


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: