POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Blödig..

Kategori: Allmänt

Jag har blivit så galet blödig typ de senaste åren, jag känner inte igen mig själv. Jag minns den fantastiska tiden då jag aldrig gråtit till ett tv-program eller en film. Idag slökollade jag på första Harry Potterfilmen, dubbad till svenska och så börjar jag gråta på slutet när Ron offrar sig i schak, när de får extrapoäng och annat tjafs. Ren idioti om jag får säga det själv. Sedan hade jag vinterstudion igång medan jag pluggade. När de visade bilder från VM i Lahtis -99 och Elofsson och Fredriksson vann så bölar jag, inte för att jag minns det men ändå. Jag börjar bli lite trött på mig själv....

Har idag för övrigt pluggat, grattis till mig, varit på Maxi och storhandlat, tränat med Wii active, kommer eventeullt ha en hemsk träningsvärk imorgon, lagat hemmagjord pizza samt slösurfat. Borde städa, borde ta tag i psykologiboken. Min vision för veckan är att skriva sammanfattningar till psykologikapitlena. Ikväll känner jag mest för att softa framför tv:n och dricka te.

Bilder från i fredags:


Karin


Karin och Nina i Skövdes snöstormsnatt...


Men jag satsade ändå på öppna skor och inga strumpor. Fötterna blev någ i alla fall rena, kalla var de garanterat..


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: