POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Blizzard

Kategori: Allmänt

Den Skövdiska snöstormen har oavbrutet hållit i sig genom hela dag tre. Av alla orter här på min sida landet så är tydligen Skövde värst. Idag har till och med vissa grundskolor varit stängda på grund av snön men högskolan, icke!

Så här ser mitt grannhus ut:


Vad ska man säga? Det blåser väldigt mycket och övervåningen har tydligen fått snö så det räcker för hela vintern..

Jag har trots detta varit i skolan idag för grupparbete, därefter fick jag streta mig till Ica som egentligen är fem minuter bort, men med snövallarna blev det betydligt längre. Inhandlade nya glödlampor så jag kan plugga igen och har därefter gjort färdigt kapitel 4. Det ska erkännas att jag blev tvungen att ta hjälp av lillasyster. Jag är inte så bra på naturvetenskap som sagt..

Har även tränat med wii, ätit och nu är en kladdkaka precis klar inför gleekvällen hos Nina.



Lisa gör oss sällskap och Nina har rensat garderoberna idag. Jag ska verkligen ta med mig väskor och kassar att släpa hem fynd i...


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: