POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

B.E.S.T

Kategori: Allmänt

Idag fick jag ett mail. Jag har av någon fantastisk klasskompis, läs Karin, blivit nominerad till att sitta i styrelsen till beteendevetarnas studentförening BEST. Känns verkligen underbart, jag som vid ett tillfälle för inte så länge sedan bestämde mig för att sluta engagera mig i allt. Men nu är jag så uttråkad att jag nog kommer säga att jag är intresserad trots allt. Jag har bara ett krav: Jag vill verkligen inte gå omkring i studentoverall! Det är fult!



TAZ, BESTs maskot. BEST står för övrigt för BEteendevetarna i Skövdes Trivselförening..


Advice någon?


LOVE / H

Kommentarer

  • Anonym säger:

    åh vi kommer ha JÄTTEKUL!!!!!!!! =P

    2010-11-07 | 21:57:00

Kommentera inlägget här: