POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Torsdag..

Kategori: Allmänt

När dagen är slut borde jag kunna bocka av två saker på listan, men det blir nog bara en på grund av vår referenstabbe. Men den är snart fixad.

Startar med grupparbete klockan nio, ska möta Lisa tio i. Därefter en snabb lunch på stan med Anna. Redovidning av psykologiarbetet 13-17 och sedan buss till Lidköping direkt. Eventuellt kommer jag somna på bussen, men väl framme hos Pernilla ska jag nog vakna till liv igen. Dessutom har jag hört rykten om att det bjuds på tacos, det blir man ju alltid glad av.

Man kanske skulle försöka förstå den där nedrans femfaktormodellen nu då..

Jag vill ha helg, men den kommer ju bara bli jobbig. Vi får väl hoppas att jag lär mig något på kuppen!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: