POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Torsdag på Bogrens

Kategori: Allmänt

Helgen har bara börjat, men jag är helt slut ändå.
Efter det fina fotot på min piruettpose i onsdags så lyckades jag sträcka ljumsken. Det resulterade således i en väldigt halt torsdag. Mammas tips var diklofenac vilket Emma glömde köpa till mig på stan. Tur var nog det. Istället blev det ipren och panodil. Efter seminarie till klockan 17 så bar det av hem till mig. Jag, Pernilla och Jakob lagade lite mat och drack en del vin. Emma dök upp, väl förberedd för en natt på stan.

Emma fick dessutom prova min fina posthatt..

Med  smärtstillande i kroppen bar vi oss av till Bogrens efter inte helt rumsrena konversationer...
För att vara torsdag så var det galet mycket folk ute, hela dansgolvet var faktiskt fullt..

Lite Bogrens..

Mig veterligen hade jag en bild på Jakob med posthatt också, men jag tror att han har stulit min kamera och raderat den.

Hur som helst, Jakob har inte facebook. Eller hade kanske vi ska säga, det tog nämligen jag och Pernilla hand om i torsdagsnatt när vi kom hem. Han ska få den av oss, så småningom. Synd att vi inte har skola förrän 4 januari bara...Försenad julklapp?


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: