POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Stress..

Kategori: Allmänt

Just nu har jag personer i skolan som förgyller mina dagar. Dagarna börjar med skratt och dagarna slutar med skratt. Allt däremellan är också ganska roligt ärligt talat. Med hjälp av Kristina Lugn, Karen Horney, gruppmedlemmar och klasskompisar går livet spikrakt uppåt på dagarna. Det gör mig glad.

Efter en halveffektiv dag, som dock gjort vårt arbete färdigt består nu kvällen av tentakomplettering, tvätt, mat, promenad med Lisa, komma fram till hur jag ska prata om Freud, Erikson och neoanalytikerna på cirka tre minuter samt ha skype-date med Malin..

Jag har för mycket att göra på en och en halv vecka, men med lite hjälp från vänner så ska det nog gå bra.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: