POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Status..

Kategori: Allmänt

För att se hur jag ligger till än så länge återkommer checklistan här:


* Gruppredovisning, psykologi (och helst veta vad jag ska säga) - Det hela gick fullkomligt lysande. Jag klev in i min gamla guideroll och det sa bara pang och så var det hela över.


* Redigera och skicka in grupparbete

* Läsa färdigt kurslitteratur till organisation och ledarskapskursen

* Svara på seminariefrågor till på måndag, En av fyra avklarade.

* Sammanställa seminariefrågor med gruppen på måndag

* Skriva svar på seminariefrågor till 4 januari-seminariet nästa vecka (Med hjälp av ett kompendium som ännu inte finns)

* Komplettera hemtenta, nästan klar.

* Skriva färdigt psykologisammanfattningar samt förstå det jag skrivit, Är på god väg...

* Skriva en hemtenta i organisation och ledarskap

* Lära mig en tjock psykologibok till salstenta



So far so good.
Fyra timmar psykologisammanfattningar klara för dagen. Men vidd hjälp från ipren, panodil och Berocca boost. Vaknade med huvudvärk. Ingen hit alls ärligt talat. Nu blir det avbrott för lunch innan jag ska sätta igång med organisation och ledarskap..

Åh vilken härlig helg...

LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: