POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Skövdiska nattlivet..

Kategori: Allmänt

Helgen till ända. Haft två väldigt trevliga dagar med min storebror. Julklappar är inhandlade, skvaller utbytt och det blev för mycket vin igår samt en tur i det Skövdiska nattlivet där vi träffade Nina & co på Bogrens. Därefter så sprang vi in i både Faddern, Indiern och Lappen. Icke att förglömma han med håret.



Kvällens bästa citat:

"Men jag får inte göra något dumt för han i grå mössa!" (Han med håret)

"Alltså vi har inte gjort något, du kan vara lugn" (Nina)

"Hej, jag har hört att du är hästtjej" (Vän till han med håret)

"Men det beror helt på hur långt Skövde är!" (Storebror)

(svar): "Alltså, vad menar du? En meter är fortfarande en meter" (Nina)

"Kom. Kom hit då. Men kom då" (Eventuellt en vän till han med håret, men jag är ytterst osäker)


Bilder? Jag glömde visst kameran hemma. Kan för övrigt tacka både kusin och farbror för födelsedagsvinet.

Jag vaknade med huvudvärk imorse. Den har inte gått över än.

Har dock skrivit om Jung och libido samt totalt ignorerat min tvättid...


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: