POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Progress

Kategori: Allmänt

Plugghelgen från helvetet går i alla fall framåt. Trots att jag helst bara vill lägga mer ner i sängen och kolla Vinterstudion hela dagen så trotsar jag det. Jag måste bli klar med skiten!

* Gruppredovisning, psykologi (och helst veta vad jag ska säga) - Det hela gick fullkomligt lysande. Jag klev in i min gamla guideroll och det sa bara pang och så var det hela över.


* Redigera och skicka in grupparbete

* Läsa färdigt kurslitteratur till organisation och ledarskapskursen

* Svara på seminariefrågor till på måndag, Två av fyra avklarade.

* Sammanställa seminariefrågor med gruppen på måndag

* Skriva svar på seminariefrågor till 4 januari-seminariet nästa vecka (Med hjälp av ett kompendium som ännu inte finns)

* Komplettera hemtenta.

* Skriva färdigt psykologisammanfattningar samt förstå det jag skrivit, Är på god väg...

* Skriva en hemtenta i organisation och ledarskap

* Lära mig en tjock psykologibok till salstenta


Belöningen so far bjuder på ett glas julmust.

Jag bjuder dock på lite bilder, bättre sent än aldrig...


Från BEST-awards för över en vecka sedan...
Senast jag hade den klänningen på mig ramlade jag i en fontän, det enda jag var nära att ramla i den här gången var snödrivor..


Anna hos Pernilla i torsdags. eventuellt var vi övertrötta hela bunten och skrattade hela kvällen..


En halv Johan och en hel Pernilla...


Lisa på vår improviserade Nobelmiddag i fredags, i mjukisbyxor där vi i princip somnade i början av idolfinalen.


Så kör vi på lite till. Ända in i kaklet!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: