POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Onsdag

Kategori: Allmänt

Well, det är plötsligt onsdag, och resan börjar närma sig. Nu inväntar jag bara resfebern. 

Vaknade sju imorse och gick till tvättstugan. Någon vänlig själ hade då startat två maskiner, jag var trots allt där fem över sju..Jag blev förbannad!

Somnade om och mamma ringde klockan tio och väckte mig. Hon hade fått för sig att jag inte skulle komma iväg för det ska snöa och Bryssels flygplats är stängd. Godmorgon till dig också tänkte jag.

Men efter lite koll på yr.no och Bryssels flygplats hemsida så var katastrofen avvärjd och den är öppen, samt ingen snö ska komma till Skövde, Göteborg eller Landvetter. Inte heller Bryssel eller New York för den delen.

Tro det eller ej, men checklistan har nu bara en punkt kvar. Hemtentan är typ klar, kompletteringarna inskickade och psykologisammanfattningarna färdiga. Ska göra det sista imorgon, men det är bara lite läs och frågeställningar så det ska nog gå okej. Annars gör jag det inatt. 


Psykologiplugg

Ska nu storstäda min lägenhet, samt börja packa. Ska bara ha torra kläder att packa först.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: