POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Måndag

Kategori: Allmänt

Jag försöker vända på dygnet, liksom i förväg för att jag ska orka komma till USA med så lite jet-lag som möjligt. Jag tänker att tenta kan man göra på nätterna också. Därför håller jag mig vaken till typ tre om nätterna nu och sover länge, det är ganska skönt.

Idag började jag med exempeltentan vi har i psykologi, har kommit ungefär halvvägs. Jag fastnade på gestaltlagarna och fortsätter nog imorgon, eller inatt förmodligen. 

Det är ganska intressant att läsa om psykiska sjukdomar, och extremt läskigt också i och för sig. Jag har nog en släng av det mesta, liksom de flesta andra människor. 

Ikväll blir det ung och bortskämd innan CSI och därefter ska jag fortsätta tenta. 

Jag tycker att folk borde komma tillbaka till Skövde, det är ju bara jag kvar..


LOVE / H

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Fördel med att vara kvar i skövde är att du i alla fall pluggar, jag behöver verkligen men sen jag kom hem har jag inte rört något pluggrelaterat, har svårt att tänka mig att jag kommer göra det innan jul.

    2010-12-21 | 22:06:28
    Bloggadress: http://pipig.blogg.se/

Kommentera inlägget här: