POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Idioti

Kategori: Allmänt

Ibland blir jag sjukt trött på mig själv. Jag kom hem kvart i tre idag, kastade i mig en macka och skulle tvätta och vara effektiv med plugg. Så, vad gör jag? Jo jag sover, i tre timmar. Halv sju vaknade jag och insåg att jag missat tvättiden, inte öppnat en endaste bok samt inte ätit ordentlig mat på hela dagen.

Det märkliga är att jag fortfarande är galet trött, trots att jag egentligen inte alls har tid med det. Och istället för plugg har jag kollat på Ung och bortskämd samt CSI. Tar jag inte tag i mig själv imorgon kommer jag att gå bärsärkargång, på mig själv. Ingen skola på onsdag i alla fall. Min plan är att vara sjukt effektiv, har även bokat ny tvättid...We'll see about that!

Förmodligen ett av mina stoltaste ögonblick, verkligen!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: