POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Fan fan fan fan

Kategori: Allmänt

Jaha, här trodde vi att arbetet nästan var klart. Hej, vilken missuppfattning vi gjort med referenser. Jag plöjer nu igenom böcker och försöker minnas vart vi hittat vad. Rookie-mistake!

Och så glömde vi visst att vi skulle ha en diskussion. Fixart imorgon, det ska ju inte in förrän på tisdag men jag hade ju naivt nog börjat fila på helgens Organisation & ledarskapsarbete lite i förväg för att beta av. HAHAHAHA! Bra jobbat Hanna.

Jag drunknar i böcker, men ska ändå till Nina för obligatorisk glee-kväll. Jag behöver andas, det får man faktiskt. Om man så får sitta vaken till senare inatt och leka med psykologiböckerna!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: