POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Checklistan

Kategori: Allmänt

För att hålla koll på vad jag ska åstadkomma inom knappt två veckor:

* Gruppredovisning, psykologi (och helst veta vad jag ska säga)

* Redigera och skicka in grupparbete

* Läsa färdigt kurslitteratur till organisation och ledarskapskursen

* Svara på seminariefrågor till på måndag 

* Sammanställa seminariefrågor med gruppen på måndag

* Skriva svar på seminariefrågor till 4 januari-seminariet nästa vecka (Med hjälp av ett kompendium som ännu inte finns)

* Komplettera hemtenta

* Skriva färdigt psykologisammanfattningar samt förstå det jag skrivit

* Skriva en hemtenta i organisation och ledarskap

* Lära mig en tjock psykologibok till salstenta


Här sitter jag i min manströja och överväger att slå mig själv i huvudet med boken så att all information kan få en möjlighet att fastna i mitt huvud av sig självt...

Ska tydligen till Pernilla i Lidköping på torsdag också, hon fyller visst år. Men mig veterligen hade hon huvudvärk på min födelsedag så eventuellt har jag det på hennes...

Därutöver så ska jag skaffa mig ett liv samt utöka dygnet till 40 timmar.

Kan jag inte bara få packa och åka till USA nu? Eller så spolar vi fram tiden två veckor så är jag nästan på väg och checklistan förmodligen inte har några punkter kvar...


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: