POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

7 av 10, check!

Kategori: Allmänt

Plötsligt känns livet nästan överkomligt igen, synd bara att det är de värsta sakerna på listan kvar!

Men så här ser det ut just nu:

* Gruppredovisning, psykologi (och helst veta vad jag ska säga)

* Redigera och skicka in grupparbete

* Läsa färdigt kurslitteratur till organisation och ledarskapskursen

* Svara på seminariefrågor till på måndag.

* Sammanställa seminariefrågor med gruppen på måndag

* Skriva svar på seminariefrågor till 4 januari-seminariet nästa vecka (Med hjälp av ett kompendium som ännu inte finns)

* Komplettera hemtenta.

* Skriva färdigt psykologisammanfattningar

* Skriva en hemtenta i organisation och ledarskap

* Lära mig en tjock psykologibok till salstenta


Resten av kvällen ska nu ägnas åt städning så att min lägenhet ser okej ut när Pernilla kommer och kraschar på torsdag. Vi ska göra byn och fira att årets föreläsningar samt seminarier är slut. Jag längtar, det känns som om det kan bli hur bra som helst.

Note to self: hämta alkohol hos Nina..



LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: