POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Mot Enköping.

Kategori: Allmänt

Höstterminen har dragit igång med full fart och två föreläsningar har redan avverkats. Idag är det dags för veckans tredje och sista. Jag måste säga att tempot den här veckan tilltalar mig betydligt mer än postarbete just nu.

Dock blir det två dagars jobb nästa vecka, det känns lagom.

Idag går tåget mot Enköping. På söndag är det dags för en gigantisk släktmiddag med cirka 35 personer. Han jag kallar för Pappsen kommer hela vägen från New York och hälsar på. Det blir säkerligen trevligt.

Men innan dess ska jag ta med mig Storebror och Isbykvinnan, åka till Södertälje och gå på utsällningen Body Worlds.

Mer om den kan man läsa här, jag bjuder bara på ett smakprov i form av en bild. 



Jag återkommer med en recension nästa vecka. Jag känner mig redan sugen på att donera min kropp till Gunther von Hagens, men vi får väl se.

Vi hörs snart igen.


LOVE / H


Kommentarer


Kommentera inlägget här: