POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

¡Vamos a Barcelona!

Kategori: Allmänt

Här går jag omkring och lyser med min frånvaro i bloggvärlden. Jag ber om ursäkt för denna hädelse, men utlovar dessvärre ingen som helst bättring förrän om en vecka.

Möjligtvis så kan det vara mer frekventa uppdateringar på Twitter här.

Jag har spenderat helgen i Enköping påsken till ära. I fredags var jag ju som tidigare nämnt uttråkad och i lördags råkade jag tydligen pimpla en del vin samt ta en tur i det Enköpingska nattlivet. Söndagen spenderades mestadels i en halvliggande form med sällskap av sockerkaka, chips och yoghurt. Hann dock med lite våfflor hos Farmor.

Man kan säga att min icke-existerande alkoholkonsumtion 2012 fick ett abrupt slut och det resulterade naturligtvis i en del yrsel och allmän utmattning.

Hur som helst hade vi väldigt roligt och det var väl det som var huvudsaken antar jag.

Körde ner till Skövde i gryningen imorse och återvänder norrut imorgon eftermiddag eftersom jag ska med ett extremt tidigt flyg till Barcelona på torsdag morgon. Det är med andra ord väldigt synd om mig just nu. På torsdag kväll möts jag och Hanna upp inne i centrum. Jag gissar att det blir slow motion på Passeig de Grácia. 

och här är då de dunderläckra Hannorna i sina kanon karnevalskostymer för 60 cent
Här är jag och Hanna i Stiges på karneval 2007. Vi skrattade hela natten och blev yra av glasögonen.

I helgen tänker vi sätta oss på ett torg och dricka en kanna sangria. För att vi kan.

Jag har en känsla av att jag kommer att vilja missa flyget hem till Sverige på måndag.

Håll i hatten, jag ska hem till Katalonien!


LOVE / H

Kommentarer

  • Sara säger:

    Jag insåg precis att vi inte kommer ses förrän typ till filmkvällen. Ha en helt fantastisk resa min kära, njutnjutnjut av Barcelona så som bara du kan!



    När du kommer hem har jag ett reseförslag som hade vart himla mysigt om det gick att genomföra. Mer om det senare =) Puss!

    2012-04-10 | 22:11:27

Kommentera inlägget här: