POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

TV-missbruk?

Kategori: Allmänt

Tydligen är det väldigt dåligt med uppdateringar här just nu. Frågan är vem vi ska hålla ansvarig för detta beteende. Det kan vara mitt fel. Men det kan också vara någon annans.

Sedan i onsdags när vi tog ledigt har vi ju haft fullt upp med att titta på film och serier. Dricka te och prata skit är en annan aktivitet som utfyllt våra kalendrar. Dessutom har vi varit på Glädje för att fira godkända tentor.

I helgen ska jag inviga Sara i diverse livsviktiga musikaler som det är oklart hur hon klarat sig utan.

Men gud vad roligt det här måste vara att läsa om.

Återkommer eventuellt när det finns något mer intressant att skriva om.


LOVE / H

Kommentarer

  • Sara säger:

    Jag tror att det är partiellt mitt fel. Men det känns ok =) jag har iallafall uppskattat helgen otroligt mycket! Tack för att du utvecklat mitt musikalförråd :P

    2012-04-29 | 19:39:40

Kommentera inlägget här: