POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Långfredag.

Kategori: Allmänt

När jag flyttade till Skövde så flyttade jag ju söderut i Konungariket Sverige. Men jag har ju alltid tänkt att det inte varit så långt söderut. Men när jag nu befinner mig i Enköping och det snöar den 6 april utan tecken på att vilja sluta så inser jag att det är lite skillnad på öst och väst samt syd och nord.

Tur att jag inte flyttade till Skåne. Det hade varit ett alldeles för drastiskt skifte av klimat för min del.


Dagens utsikt.

Man kan ju onekligen fundera på hur jag någonsin fick för mig att det här med att flytta till Kuwait var en bra idé.


LOVE / H


Kommentarer

  • Sara säger:

    Vad jag har hört kom det rätt ordentligt med snö i Skövde igår också :) här regnade det mest. Jag hoppas att Rom kan bjuda på lite sol ikväll!

    2012-04-07 | 08:45:25

Kommentera inlägget här: