POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Innehållslöst.

Kategori: Allmänt

Här härjar bloggtorkan för fullt kan man säga. 

Problemet är bara att jag inte vet vad jag ska skriva om. Min superogivangde helg när det enda jag åstadkom var att rensa garderoberna samt städa lägenheten?

Eller kanske vilka oerhört intressanta test vi idag utfört i SPSS?

Eller att serien 'New Girl' är asrolig?

Eller att jag inte varit på spinning ikväll för att jag haft huvudvärk sen jag vaknade imorse?

Eller att jag längtar söderut?

Är det någon själ som känner för att ge mig ett oerhört härligt kontroversiellt ämne att skriva om så hit me! Alla förslag välkomnas. Till dess ska jag försöka att inspireras av det grå vädret som härjar på schlätta.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: