POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Fredag.

Kategori: Allmänt

Veckan har förflutit i ett rasande tempo trots min något låga sinnesstämning. Igår fick vi resultatet på veckans andra tenta, båda är godkända. Hallelujah, vi lovsjöng Gud, åt Piggelin samt moffade i oss all tax free-choklad jag hade kvar. 

Idag har vi tagit ledigt, vädret är inte till någons fördel, man vill helst bara lägga sig under täcket igen och sova bort hela dagen. Jag har dock tvingat mig själv att rensa och städa min lägenhet idag. Har trots detta varit vaken i fyra timmar utan att lyfta ett finger. Det verkar lovande må jag säga.

Borde kanske sätta fart om det ska bli något gjort idag. 

Sol, någon?


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: